keskiviikko 15. helmikuuta 2017

Blogin elvytys

Terveppä vaan ja hyvää alkanutta vuotta näin helmikuun 15.päivänä :D

On ollut pikkuisen haipakka alkuvuosi, aloitin heti tammikuun alusta uudessa työpaikassa sairaanhoitajana, teen 75-100% työaikaa ja sitten yritän käydä pari päivää viikossa koulussa istumassa erikoistumisopinnoissani ja opinnäytetyökin tossa "sivussa" kulkee :D Tälläistä tiedossa oikeastaan koko vuosi, ja harkat kun tulee vielä päälle niin ne viikot vasta kivoja onkin koska silloinkin jatkan omissa töissäni, en opintovapaalla tms. Mutta se on tämä 2017 enää tälläistä, sitten se oli siinä! Ainakin toistaiseksi;)

Tämän pienen alkuhöpöttelyn jälkeen siirrytään heti varsinaiseen postaukseen, joka on lapsuuden ystäkirjat -ideasta inspiroitunut, blogeja kiertävä ihan hauska juttu :)



Aikuisten kaverikirja!

Nimeni on Marie
Jotkut tosin kutsuvat minua Maijaksi tai Makeksi
Olen syntynyt vuonna 1986
Lapsuuskotini langallinen numero: 3463283, helposti muistui mieleen :D
Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Lentoemäntä
Mutta isona minusta tulikin: Sairaanhoitaja
Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Olisin enemmän perheeni kanssa, ja ehkä myös itseni kanssa.
Harrastan nyt: en oikein mitään! Tyhmä vastaus, ja tyhmä syy eli kun ei ole aikaa. Haluaisin kyllä harrastaa vaikka mitä, mutta niiden aika on vasta v.2018 kun tämä hässäkkä helpottaa.
Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Koska mä muka otan pari lasillista perjantai-iltana? Tällä hetkellä yleensä perjantai-illat olen töissä ja viikonloput aamuvuorossa. Mutta jos mulla olis ihan oikeasti tsäänssi tällaiseen, niin varmaan kuuntelisin teiniaikojen hittejä ja fiilistelisin niitä.
Noloin teeveeohjelma josta pidän: ”Turhajulkkis-Realityt”; bb jo aikoinaan, nyt nää kaikenmaailman temptation islandit ja viidakon tähtöset ja milloin mitkäkin :D
Bravuurini keittiössä : Omatekoinen pizza
Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: En oikein osaa itkeä, tätä tunnelukkoa pitäisi kehittää ja yritänkin kehittää sitä!
Lapsuuteni lempilelu: Nyhry- niminen nukke
Lempilelu nykyään: iPhonen seiska
Salainen paheeni: lastenvaatteiden hamstraaminen
Eikun se ihan oikea salainen paheeni: netistä tilaaminen
Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut: Empaattisuudella ja aitoudella pärjää pitkälle!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti